cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

pengerusi?!

salam....minggu lepas,berlangsungnya mesyuarat agung bagi persatuan,unit uniform dan permainan...aku masih lagi puteri islam dan persatuan seni kreatif..namun untuk permainan,aku bukan lagi badminton seperti tahun lepas..aku mengambil keputusan untuk memasuki bola tampar tahun ini oleh sebab tidak aktifnya kelab badminton..

pada tahun ini,aku telah terpilih untuk memegang jawatan pengerusi bagi puteri islam dan persatuan seni kreatif..aku tidak terkejut apabila diumumkan secara rasmi oleh ustazah zurina sebagai pengerusi puteri islam pada tahun ini kerana dari tahun lepas lagi ustazah memberitahu aku untuk melantik aku sebagai pengerusi tahun ini..namun untuk menjadi pengerusi bagi persatuan seni kreatif adalah sesutu yang tidak dijangka memandangkan aku sudah menduduki posisi pengerusi puteri islam...dua jawatan pengerusi dalam suatu masa?.......walaupun agak mengejutkan,namun aku bersyukur dan aku sangat berharap dapat menjalankan tanggungjawab aku sebaik mungkin......insyaAllah aku tidak akan menyalahgunakan amanah yang telah cikgu taruhkan ini kepada aku...

0 Comments:

Catat Ulasan