cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

farewell party in pacific

hari terakhir aku dengan kawan-kawan..kami pi main bowling..fuhh,first time pegang bola boling...takdakla berat sangat...rasanya sama berat dengan bola peluru ja..lepas tu kami makan kat McD...sebelum berpisah,mestilah salam dan peluk suma tu kan...kat McD tu lah sesi salam-salaman tu..haha..agak ramai jugak la waktu tu kat McD..orang lain tengok kami suma dengan perasaan pelik bin hairan...haha,mestilah kan sebab kalau pi McD,mestilah nak makan.tapi kami suma dok salam,peluk,cium suma tu...haha...yang bestnya jugak,waktu tu dah jadi macam sidang media dah...aku duduk,yang lain berdiri dan tangkap gambar...dan aku tak sangka langsung yang aku akan balik dengan tangan yang penuh dengan hadiah...haha..apapun,aku takkan lupa korang semua!terima kasih sangat sebab sanggup turun padang nak jayakan party ni...




0 Comments:

Catat Ulasan