cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

Salam..dalam tidurku semalam, aku bermimpi..aku tidak sangka langsung..selalunya, aku akan bermimpi perkara-perkara yang berlaku di sekelilingku atau perkara yang aku selalu fikirkan..kali ini, entah kenapa, aku bermimpi tentang perihal lama..perihal ini sudah lama aku lupakan..tidak kusangka langsung aku akan bermimpi perihal itu semula..aku terkejut..mengapa dia harus muncul dalam mimpiku? Perihal itu sudah lama..dia menghargaiku..aku juga gembira dan terharu..namun, aku sendiri telah melakukan sesuatu yang aku amat sesali terhadapnya..dan rasanya itulah yang membuatkan kami renggang dan tidak lagi bertegur sapa..aku sangat bersalah terhadapnya..ingin sahaja aku putar kembali masa..jikalau aku berkesempatan berjumpa dirinya, ingin sekali aku tebus kesalahanku itu..entah bila akan tiba waktu itu..aku sekadar mampu berharap..

0 Comments:

Catat Ulasan