cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

mencari wedding dress!

Salam. Hehe..

Aku sekarang dalam proses mencari sepasang baju pengantin.. hemm, nak cari yg macam mana eh? Hari sabtu lepas aku dgn kawan2 ada pergi area jalan tar. Ada banyak juga baju2 pengantin yg lawa.. hemmm, tapi macam dah biasa sangatlah design2 macam tu.. aku tak suka sangat.. kalau dah takdak yg aku berkenan, aku design sendirilah..yes betul! Aku akan design sendiri baju pengantin aku..

Kenapa Ayesha nak cari baju pengantin ni? dah nak kahwin ka? Ish ish ish.. baru ja masuk belajar dah fkir nak kahwin..

Hee.. of course NO! takdak masa nak fikir pasal kahwin pun aih.. ok sebenarnya ini merupakan salah satu tugas yg aku perlu lakukan untuk subjek English. Madam mintak ktorang ambil gambar wedding dress ibu masing2 .. tapi, macam mna nak ambil gmbar kalau ktorang tak balik rumah? Jadi, bagi yg tidak pulang ke rumah, kami dikehendaki design and lukis sendiri wedding dress yg menjadi idaman kami.. well, for the boys, drg kena design wedding dress yg drg nak bakal isteri drg pakai.. semua ni untuk presentation nanti..

So, aku pun tak balik rumah, dan aku tak bolehlah nak ambil gmbar wedding dress mama, jadi terpaksalah aku design sendiri wedding dress yg menjadi idaman aku.. aku mmg rujuk kat internet utk design baju pengantin aku.. jenis2 fabrik yg digunakan pun aku perlu tahu..

Well, hari jumaat ni kena present.. design dah siap.. tapi tak mau tunjuk dlm blog ni.. huu, malunya nak crita pasal ni depan kelas.. mesti blushing nanti.. -__-

Hee.. k assalamualaikum..

0 Comments:

Catat Ulasan