cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

teraburnya!

Salam..secara eksklusif aku paparkan foto ni kat blog aku..



nilah rupa meja aku bila aku malas ambil kisah nak kemas..bersepah! macam2 barang ada atas tu..daripada buku, handphone, earphone, alat tulis, teropong, surat khabar, dompet, sampailah ke krim pelembap! Semua ada!

walaupun aku boleh dikatakan ada masa yang sangat2la panjang sampai tak sempat nak guna masa yang ada ni sebaik mungkin, tapi rasanya itu yang buat tulang ni makin berat..dalam erti kata lain, malas tak terhingga! Bila dah masa yang terluang dan lapang sangat2 ni tak diguna, macam tu la jadi..Hehe..

tapi hari ni aku dah kemas meja aku..kemas dan teratur akhirnya..bravo!

6 Comments:

  1. Arif said...
    aik? hari tu gmbar lain...
  2. Ayesha said...
    tu la org ckp ,,advanced sgt..dah tukar da..
  3. Arif said...
    haha.. phone ada smpy dua!!
  4. Ayesha said...
    tapi guna satu ja..huu..
  5. Arif said...
    haha.. 1 lagi buat apa? arif msg sha xbalas pon.. err.. mmg balas, tp 2-3 minggu skali
  6. Ayesha said...
    entahla..

Catat Ulasan