cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

mencari arah

Assalamualaikummmmmm..

Aku dah lama sgt tak update blog ni smpai satu tahap aku rasa mcm dah tak minat nak blogging.. tapi hari ni aku ada keinginan nak update balik blog aku ni coz aku ada ‘benda’ nak express..

Kalau cakap pasal blog, kita mmg sebenarnya ckp pasal express, opinion, experience.. but mostly express la.. aku mmg malas nk cerita pjg pasal apa yg jadi spanjang aku tak update blog aku sbb mmg byk benda yg jadi, mgkin berpage-page aku akn tulis.. insha allah lain kali di post lain..

Hidup mmg tentang membuat pilihan.. sememangnya setiap apa yg kita buat adalah hasil drpd apa yg kita tentukan (di sini aku bukanlah bermaksud mengetepikan takdir).. dan hidup juga bukanlah sentiasa memberi apa yg kita inginkan..

Mmg sedih sangat2.. aku sebak yg teramat sgt wktu aku buat kputusan ‘ITU’.. aku taktau nk ckp mcm mana.. aku sdiri tahu kmmpuan aku takat mna.. takkan nk truskan sdgkan aku sdiri tahu yg aku tak mmpu..?

teringat kt ereen.. miss her so much.. really want to have her beside me right now.. to talk bout our dream..
skg aku sdiri ragu2 dgn apa yg aku buat skg.. btulka aku buat ni? huu aku btul2 keliru skg..

aku stil dlm proses menerima keadaan seadanya dan yakin betapa peluang sntiasa ada.. someone told me tht “ it is never too late to be what you might have been..” n this, “ apa guna ada krjaya besar tp tak dpat sumbang apa2 kpd agama..” .. inspiring n overwhelming..

Wassalam..

0 Comments:

Catat Ulasan