cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

Beduk Diketuk

Salam..aku selalu mengikuti segmen Beduk Diketuk dalam majalah SOLUSI..aku sangat meminati segmen ini..baru-baru ini, ayahku membelikan buku Beduk Diketuk untukku..aku gembira tidak terhingga! Terima kasih Abah! Buku Beduk Diketuk ini mengumpulkan kembali semua hasil penulisan Beduk Diketuk dalam majalah SOLUSI..inilah bukunya..



Aku gembira kerana aku berpeluang memiliki buku ini untuk dibaca..buku ini mengandungi berpuluh-puluh kisah mengenai masyarakat Islam yang harus menjadi tatapan semua terutama umat Islam yang berada di dunia akhir zaman ini..

Buku ini membawa perspektif berbeza, malahan kadangkala diluar dugaan..ia benar-benar menjana minda yang lebih terbuka namun tetap kritis dan terperinci..minda kita seperti beroperasi apabila membaca buku ini..

Buku ini memerlukan kefahaman kita sebagai pembaca untuk menghayati sesuatu kisah yang dipersembahkan..benar, ia suatu sindiran dan kritikan sosial yang sangat berkesan yang dipersembahkan hanya melalui dialog antara dua pihak..tahniah kepada penulisnya, Imam Global..

0 Comments:

Catat Ulasan