cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

guruku..

ingin aku kongsikan sedikit tentang guru2ku sepanjang aku bersekolah..

Taski ABIM merupakan tempat pertama aku menerima pendidikan secara formal..guru2ku di taski seperti ibuku sendiri..
seterusnya memulakan pendidikan rendah di SK Taman Rakyat..dari tahun 1 hingga tahun 6 aku menimba ilmu disini..guru2ku di sini, they are all loving..
di SMK Sultanah Asma,aku sempat menimba ilmu selama dua tahun bermula di tingkatan satu..girls school always rules! guru2ku di sini, sporting2 belaka..
semasa tingkatan tiga,aku bersekolah pula di SMK Sepagaya..bersekolah di sini merupakan cabaran besar yang tidak pernah aku bayangkan..namun guru2ku di sini sangat mengambil berat dan sentiasa menjadi pendorong dan penyokong nombor satuku..
dan sekolah terakhirku iaitu SMK Bandar Tun Razak..sekolah yang menyaksikan guru2nya boleh dianggap seperti kawan sendiri..mereka sangat mesra dan sporting..

aku akan sentiasa mengingati mereka dan harapanku agar dapat bertemu lagi dengan mereka..

0 Comments:

Catat Ulasan