cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

dapat result

salam..aku dah ada pengalaman ambil keputusan SPM..aku ambil keputusan SPM dalam mimpi!
sudah beberapa kali jugak aku mimpi aku ambil keputusan SPM ni..tak silap aku dalam 3 kali..kenapa ya?

hemm..mungkin sebab aku terlampau memikirkan apa yang akan aku dapat dalam slip keputusan tu..

pertama kali aku mimpi ambil result,aku dapat semua A tapi ada 1 W...W stands for what?aku sendiri taktau dari mana datang gred W tu..biasala..dalam mimpi,yang mustahil pun boleh jadi..

kali kedua pula,aku dapat A sikit ja...yang aku ingat aku dapat banyak B..dalam mimpi tu memang aku kecewa la..

kali ketiga,aku mimpi aku dapat 2 A sahaja..subjek lain aku tak pasti sangat..sebab dalam mimpi tu, aku punya reaksi memang sedih dan kecewa..lagi-lagi mama ada dengan aku waktu aku ambil result tu..dan aku ada menitiskan air mata sembunyi2 sebab tak nak mama nampak..

well...itu semua sekadar mimpi..betul tak betul, aku tak tahu..

0 Comments:

Catat Ulasan