cetusan

smile.laugh.cheer.calm.peace.

jumpa dayah!

salam..hehe hari sabtu lepas,,,aku jumpa dengan hidayah! aku jumpa dia di Alamanda kat Putrajaya....hehee tak pernah terfikir nak jumpa sapa2 kat sini..dayah pun cakap dia tak pernah terserempak pun dengan kawan2 kat sini...first, dayah anta mesej, "Ayesha..baju pink..tudung pink..kat alamanda..hehe..."...aku terjerit kecil bila baca mesej tu..waktu tu aku ada kat dalam MPH..

lepas ja aku keluar dari situ, mak aku point at seseorang dan yes! tu dia dayah! aku tak sangka dekat sangat jarak kami waktu tu..ingatkan dayah maybe kat tingkat len ke..hehe sekali lagi, aku terjerit kecil bila nampak dayah..haha..
bila dah jumpa tu, macam2 la nak cita..sampai aku sendiri ulang pertanyaan yang sama pun aku tak sedar..banyak sangat cerita kami borak..kami borak pun bukannya duduk kat mana2,tapi berdiri kat tengah2 laluan orang..orang lalu lalang kami buat taktau ja..mesti orang tengok pelik..lama jugak borak..berhenti borak pun bila mama dah panggil aku..dayah pun waktu tu kakak2 and abang dia tunggu ja..hehe..

macam tu la jadi bila dah lama tak jumpa..apapun, sangat excited waktu tu...dayah pun makin comel kan..

0 Comments:

Catat Ulasan